Ska man uthärda vintern?

Hej!
Det var ett tag sen. Jag är dålig på att skriva. När jag har tid över skriver jag inte. Uppenbarligen. Spelar nog mest på min fritid: Little Big Planet eller Magic. Tönt! Nähhe?? Jag vet det!

Frys!
Jag hatar att frysa. Även om vintern ännu är "mild" (lol riiight), så fryser man ändå tånaglarna av sig när man går ut. Och folk längtar efter snö. Vet de inte hur kallt det ser ut?

Mys NEJ!
-ÅÅÅh va mysigt att de blir mörkt... då kan man tända ljuuuuuus!
Snälla skjut mig! Det finns så många lurade! Vad var det som stoppade dem att tända ljus under sommarhalvåret? Känns det som en fair traid för övrigt, att byta ut solen - en stor massa av eld - mot tre ynkryggar till väreljus som skvätter stearin över hela köksbordet när man ska blåsa ut dem?

Bye!
Nu ska jag äta. Bye!

Kommentarer
Postat av: Trollmor

Kul att du e tillbaka! Håller fullständigt med dej. VEM F..N HAR SLÄCKT "LAMPAN"?

Jag vill INTE ha snö. Denna äckliga vita massa!! Jag vill ha SOOOOOMMMMMAAAR!!

Kramar till tröst på dej.

2009-12-07 @ 23:38:42
Postat av: angelica

Hej gummsi!

Kul att du skriver igen hihi!

Jag håller med dig, jag gillar inte alls det kalla & snön blä. Dock tycker jag det är mysigt med tända ljus men jag tänder året om!

Hoppas vi kan ses snart igen! puss

2009-12-07 @ 23:39:19
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/
Postat av: Gurra

Man måste se det positiva i allt. Vi slipper 34 graders värme. Getingarna sover. Man kan sitta i timmar vid datorn utan dåligt samvete. etc etc.. :)

2009-12-08 @ 08:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0