Ny klocka

Var nere på stan med Fredrik idag. Jag tvingade ut honom för jag var SÅÅÅÅ sugen på laxsalladen de har på ett fik (gamla Aroom). Åt den igår när jag fikade med Angelica och jag blev stormförtjust! Ni vet ju alla hur det är att "måste ha annars dör jag!!!", speciellt ni tjejer en viss period i månaden eller om man varit gravid, vilket jag vet ganska lite om.

Sen var jag tvungen och dra med honom till Ur & Penn eftersom de hade stora skyltar i sina fönster med REA. Har presentkort där så jag köpte ett par assygga örhängen för 25 spänn och en SKITSNYGG klocka för ca 250 kr (båda halva priset). Expediten frågade om jag ville har försäkring på två år för 70 spänn, men jag var snål. "Jag hade tänkt att ha den på mig, inte tappa bort den eller ha sönder den" sa jag klämkäckt. =S Jag tappade den i butiken när jag skulle ta på mig den så det blev speickor i glaset. Men jag tyckte det var så pinsamt eftersom jag hade sagt så, så jag gick vidare med min trasiga klocka och låtsades som ingenting. Visst sprickan syns inte så mkt, men ändå. Hon sa att urvärket är försäkret på ett år, men det lär väl inte vara glaset inräknat? Ska höra med dem sen... annars får jag väl se om man kan byta ut göaset nånstans utan alltför dyr kostnad, för klockan är verkligen skitsnygg!!

Men jag är mätt och jättebelåten. Lax ftw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0