Lyx varenda jävla dag!


Det är så härligt med den här värmen! Man mår verkligen bra! Har suttit ute på balkongen hela dagen och mysit! Imorse var jag och tränade Spinning (Zone 3) och rygg/bröst i gymmet. Sen handlade jag massa grönt och gjorde en sallad som jag åt ute på balkongen.



Sendan har jag mest legat på en madrass i solen och läst tidningar. Nya LAGA LÄTT kom i bervlådan idag och det var massor recept däri som jag måste testa! Två olika sorters Tiramisu, gott gott!


Igår var jag med Sjalle och Amanda. Vi gick ner på stan och sen ner till Strandbadet Amanda tog sitt livs första bad utomhus! Hon var överlycklig!

Nu är det fredageftermiddag och Fredrik är på Grillfest med firman. Jag har just kommit på att jag har lite tråkigt och får nog ta och hitta på något. Kanske är det någon som vill stå ut med lilla mig ett tag? =)



Det är för övrigt väldigt tråkigt att Michael Jackson har dött. Det känns som sista punkten för riktig pop. Jag måste nästa erkänna att jag känner lite sorg.



Men nu ska vi vara glada å klämkäcka! Tjoflöjt och faderullan. Öh... behöver ett par glas vin, sen kan jag säga det där med inlevelse! :P Kan i alla fall klistra in en bild av mig i favvoglajjerna så får ni se att jag inte bara är en cool tönt utan en smilfinkande glasögonsmurf också! =D

Oh! Var det glassbilen jag hörde där...................?




Kommentarer
Postat av: gurra

Jaha.. stupfgull igen? Eftersom du såg så bra ut på bilden :)



Dubbelsäng på balkongen :O Gulp. Ni lever verkligen lyxliv ja :)

2009-06-26 @ 18:07:23
Postat av: Neurotic Kitten

Jag har mått gräsligt i värmen. Men nu regnar det och är svalt. Härligt!

2009-07-05 @ 06:28:09
URL: http://www.neurotickitten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0