Laddar...

Sitter i träningskläderna och väntar på att lunchen ska bli klar i ugnen. Nu ska jag dra igång träningen igen. Det har varit månadslångt uppehåll p.g.a. sjukdom och sömnlöshet. Förr-förra veckan tränade jag två ggr, det är det enda. Nu har jag väntat länge nog med att komma igång. Med eller utan förkylning kör jag igång träningen igen. Lite varje dag är tanken. Vilodagar ibland, visst, men träning varje dag är rutinen jag ska skapa igen och vilodagar är undantagen. Jag kommer inte köra lika länge som jag gjorde innan jag blev sjuk, jag har helt enkelt inte den tiden. Men kanske lite oftare men kortare pass. Jag siktar på 5h/v så får jag se om det kan gå upp emot 7 ibland. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag bli fast som vanligt och köra 2 h per gång 5 ggr/v som jag gjorde förut. Men först: Få in rutinen. Idag blir det crosstrainern i en timme tror jag, får se om jag orkar köra armpass efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0