En reasväng till i bokdjungeln

Dagens bokinköp
Idag har jag varit i Eskilstuna för att träffa en kompis. Så jag har nu lyckats med en runda på Akademibokhandelns rea också.



Apostlar och profeter - 100 bibliska gestalter att känna till: 119:-
Egentligen en aning dyr, men när det kommer till samtal om bibelns karaktärer känner jag mig ruskigt underutbildad. Jag är så långt ifrån troende man kan vara, men Bibeln är både spännande samt en del av vår kultur så jag borde ju snöa in mig lite i alla fall?



Lär dig säga nej och skapa goda relationer: 89:-
Jag är en mes, men no longer! Självhjälpsböcker är något jag för länge sedan tappat tron på, men jag vill att denna ska vara vettig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0