Uppdrag BOKREA fortsätter

Dagens fynd
Eftersom jag är ledig denna vecka har jag haft möjlighet att gå på bokrean igen. Den här gången utan nötdrama (se gårdagens inlägg). Eftersom Bokias erbjudande är 5 böcker för kostnaden av 4 så kom jag hem med 5 byten idag också. Tillsammans kostade de 426 spänn.



Tre Sekunder: 69:-
Eftersom jag gillade Jens Lapidus maffiadeckare så är chansen stor att jag gillar även denna maffialäsning. Boken har dessutom fått Svenska Deckarakademins pris för Bästa Svenska Kriminalroman. Det måste ju båda gott för innehållet?



Chockträna dig i form: 119:-
När jag hinner och har energi över till seriös styrketräning tenderar jag att fastna lika mycket i nätforum och böcker som i själva gymet. Här är en bok av Jari Ketola, med uppslag på diverse övningar. Jari var min lärare när jag utbildade mig till styrketräningsinstruktör. Han är också faktiskt den enda som jag instämmer med när det kommer till det tektniska utförandet av övningar. Så hans bok på rean kunde jag ju inte bara gå förbi!



Vin: 169:-
Jag bejakar även den osunda sidan av mig, nämligen vinälskaren. Kanske kan denna bok hjälpa mig att hitta spännande viner till olika middagar, tillställningar, myskvällar eller njutbara tillfällen? Boken väger en elefant och är på 928 sidor. Det som inte står om viner i den är nog inte värt att veta!



Rocky, volym 14 och 16: den ena gratis pga. 5 för 4, men egentligen 69:- st
Förakt mot livet och verkligheten är humor!

Nästa byte
Ska väl ta mig ner till bokrean en vända till, hittade några billiga böcker (runt 29:- st.) som jag vill köpa också. Men hade jag köpt allt på en gång hade jag ju inte fått en 69:- bok på köpet. Det man har i huvudet får man också ha i benen tydligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0