Reseblogg: Azorerna!

Reseblogg under konstruktion!

Jag och Fredrik har haft en underbar och händelserik vecka på Azorerna! Det blev ca 800 bilder och fler minnen än jag kan beskriva i siffror. Jag kommer inte redogöra detaljerat för resan på denna blogg eftersom jag här redogör mest för vad som pågår i mitt liv och mitt huvud från dag till dag. Istället startar jag och Fredrik en reseblogg(resedagbok) där vi skriver om resan. Hemma kommer jag även pyssla ihop ett (eller fler) scrapbookingalbum om Azorerna, men det är ett projekt som får ta lite tid (med tanke på hur mycket jag har att göra under hösten). Funderar även på att slänga ihop ett bildspel med Powe Point. =)

 

Restips!

För er som känner mig eller Fredrik IRL vill jag varmt rekommendera den nya bloggen sen när den kommer! Vi blev båda helt hänförda av Azorerna och ingen av oss är densamma som innan resan. För er som funderar på en resa så rekommenderar jag även er att kika in på resebloggen, ni missar något om ni inte åker till Azorerna. Inga foton kan göra stället rättvisa, men jag lovar att ni blir sugna!

 

URL kommer snart!

När vi jobbat ihop de första inläggen kommer adressen att publiceras på denna blogg, på min Facebook och min msn messenger. Antagligen kommer jag tjata en hel del på alla att surfa dit också, detta är något jag vill dela med alla!

Må bäst!


Kommentarer
Postat av: Trollmor

2009-08-31 @ 16:26:40
Postat av: Trollmor

JA,JA,JA,JA,JA.....sitter redan med glasögonen putsade, avstängda telefoner och en stooooor kopp kaffe :) Är så skönt att ha er hemma igen, samtidigt som jag önskar jag kunde trolla, så ni fick resa så mycket ni ville. Ser fram emot alla bilder m,m. Kram på er/dej golbetrott/er.

2009-08-31 @ 16:30:46
Postat av: Petra

Ser fram emot resebloggen!

Vilken vy!



Kramis

2009-08-31 @ 19:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0