Kommit igång!

Igår gick jag på spinning, det var riktigt skönt! Det skulle vara en Zone 2, men jag körde en Zone 3 istället. Mitt mål är att klara Zone 4 utan att dö. Har aldrig testat ett sådant pass, men jag utgår ifrån att det är ganska så tufft. Idag har jag ont i rumpan efter sadeln, men jag tror att det går bort när man vant sig med att spinna ett par ggr i veckan. Hade sådan träningsverk efter Pumpen igår att jag inte kunde styrketräna efteråt. Men jösses vad skönt det är med spinning!

Idag gick det ett pilatespass som jag hade tänkt att gå på. Men jag drar mig för det där, tycker inte det verkar så roligt... jag vet att nån gång ska jag prova, jag har bestämt mig för att prova alla pass (förutom junior- och seniorpassen o.d.) eventually.

Istället har jag pluggat idag, har kollat överskådligt i första kursboken. Den är lite svår i meningsuppbyggnaderna och den är dessutom på engelska, men det verkar som att den tar upp väsentliga saker och inte snöar in sig på onödiga detaljer. Jag gillar den (hittills).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0