En bra dag!

Tänkte skriva ett klassiskt det-här.har-jag-gjort-idag-inlägg. För er som tycker sånt är tråkigt att läsa (vilket det med största sannolikhet är) så kan ni skippa å läsa detta. Jag vill bara för en gångs skull skriva om en riktigt BRA dag och hur GLAD jag känner mig för omväxlings skull!

Det har varit en bra dag idag! Jag har haft sista seminariet i kursen jag läser för tillfället. Sen har jag träffat pappa efter skolan och vi åkte tillsammans å hälsade på min farmor, som såg ut att må väldigt bra och trivas på ålderdomshemmet. Det gladde mig otroligt att se henne och ännu mer att se att hon verkar må bra! Det skrivs mycket om skandaler i äldreomsorgen, men det finns även väldigt bra äldreboenden! Hemma i Strängnäs igen tränade jag med en kompis och hon hade stickat en mössa till mig. Jag blev rörd och alldeles tårögd! 1000 tack igen om du läser det här, den var jättefin! Jag och Fredrik gick å simmade nu på kvällen. Det var "vuxenbad" allstå inga lekande barn, dämpad belysning och lågmäld ljudnivå. Så skönt det är att simma då! Det glädjer mig även att min nya blogg OMFEMINISM har fått fler besökare. Jag känner mig väldigt engagerad i den, vilket också ger en energikick! Nu sitter jag å slappar för fulla muggar. Lutar mig tillbaka i soffan å pöser. Fredrik är hos sin brorsa och spelar Magic så det är precis tyst hemma. Skönt. Fan vad tystnad låter bra! Till och med mitt brus i öronen (som jag haft sen jag tokrockade Prodigy i freestylen på högsta volym som 13-åring) låter fint i tystnaden. Det har varit en riktigt bra dag och jag är tillfreds med livet idag!


Kommentarer
Postat av: angelica

härligt dt låter gummsan =)!!! love you!!!

2010-10-03 @ 19:59:23
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0