Träffat lite vänner!





















Nu när allting lugnat ner sig har jag/vi hunnit träffa lite vänner. Igår var nicklas här hela dagen, det var jättekul att se honom igen, var så sjukt länge sedan. Här sitter Fredrik tillsammans med Nicklas och tittar på när han spelar Bioshock, ett spel som verkligen rekommenderas!
























Idag hade jag och Robine, en kompis jag känner ifrån gymnasiet, bestämt att träffas. Hon skulle skriva in sig på Komvux på morgonen och eftersom jag var så nyfiken på hur det ser ut på Campus (gamla P10 i Strängnäs) så hänge jag på. Det var verkligen en ansiktslyftning för Komvux måste jag säga. Visserligen var de pitoreska röda stugorna med vita knutar som Komvux huserade i förut otroligt charmiga, men i de nya lokalerna verkar Komvux ha fått plats och möjlighet att utvecklas på alla sätt. Träffade två gamla lärare jag haft där och som jag avgudat. De blev glada över att se mig och tyckte att beteendevetenskap (som jag läser på högskolan) verkligen var rätt väg att gå för mig. En av dessa lärare ska Bine ha ganska mycket och jag är glad för hennes skull att hon hamnar i så bra händer!


På kvällen var Stina och Malin här en stund. Såhär socila som jag varit på två dagar har jag inte hunnit vata på två veckor känns det som. Imorgon kanske jag ska träffa Angelica en stund dessutom, beroende på hur förkylningen utvecklar sig. Eventuellt kanske jag orkar cykla med Fredrik till hans föräldrar också.


GAH! Nu är det bara tre dagar kvar till Azorerna! Om jag inte hade varit så rädd för att bli sjuk(are) hade jag hoppat upp och ner på stolen och klappat händera just nu... Wiiiiieeeeeeeeiiiiieeieiiee!

Kommentarer
Postat av: angelica

ja jag vill seeeeeeeees =)! annars går d alldeles för länge emellan och jag kommer få värlens mia-abstinens, d går inte!!!! puss puss

2009-08-17 @ 23:44:54
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0