Another day @ school

Idag är det sista seminariet i kursen och på fredag är det tenta. Jag har verkligen ingen lust att drutta iväg till plugget idag. Den här kursen har verkligen inte inspirerat mig ett dugg. Jag har märkt hur mycket svårare det blir om man inte har någon inspiration. Hjärnan är påväg åt rakt motsatt håll, den vill hellre städa toaletten och titta på 2:ans testbild än att hjälpa mig räkna ut resultat på kvantitativa påhittade fake-studier. Men jag går bara till klockan 12.00 idag. Sen kan jag fortsätta plugga inför tentan (tjohoo). =(

Igår var det sol ute hela dagen! Jag gick ner till en kompis och hälsade på. Det är skönt att få röra lite på sig och att få solljus, gick lättare att plugga när jag kom hem. Men jag är fortfarande genomfrusen... gick ut i vårjacka för attskynda på värmen lite... det hjälpte inte...

Jag har fortfarande inte fått veta mina resultat ifrån sociologitentan, läraren skickade in dem i fredags tror jag... Men vad vore akademierna utan sin inneboende tröghet?

Oj va grinig jag låter... men morgonen är verkligen inte min tid! Blev väckt runt 5 av Fredriks klocka, men såhär två timmar efter har jag ännu inte vaknat riktigt. Det ser svinkallt ut ute. Nästan lika kallt som skolans lokaler... Aja, till er som är morgonpigga: God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0