Banan

Idag har jag träfat Angelica för första gången på länge. Det var jättekul att se henne. Och Ofelia är breathtaking söt. Jag blir så sugen på att ha en egen liten med alla bebisar runt omkring. Men först ska jag ju plugga klart och då (efter 2,5 år) ska man ju hitta jobb och bli fastanställd. Så det blir ju minst 3-4 år förrän man kan skaffa barn. Då är jag 27-28 år och Fredrik ett år äldre... undrar om jag är helt vuxen och redo att prata pension då? Vet inte om jag känne rmig vuxen nu... mellanvuxen? Haha.

Jag fick en tröja av Fredrik idag. =) Den är vit och jättefluffig både inuti och utanpå... lite som en päls. Fan va mysigt! Han kom hem tidigt (innan fem) idag. Så e han ledig imorgon. Sweet, då får jag se honom lite. =)

Imorgon är det skola och den slutar 12. Sen ska jag bara hem och softa. Fredrik e ledig då. Kanske ska ta och bygga ihop en Magic-lek. Fick mina cardsleeves idag: rosa, hehe. Så att man ser tjejen inom nörden. :P Så blir det draft på lördag, med nya korten (Conflux). En kompis som vi inte träffar så mycket numera ska vara med. Kul kul! Men innan dess ska vi gratta Fredriks syskon som fyller 17 (de är tvillingar, en kille och en tjej). Fixade presenter idag, hoppas de gillar dem.

På kvällen följde jag med en kompis och bowlade i deras korpen tävling. Det gick bättre än väntat: Första serien 135, andra 145 och sista 164. =) Har inte bowlat mer än fyra ggr de senaste två åren typ. Men det var kul. Vi vann. =)

Kommentarer
Postat av: angelica

det var superkul att träffa dig med, vi måste ju träffas mer, du e ju trots allt min bästis =)! fan vilken bra serie du fick i bowlingen, kanon! puss puss love you

2009-02-05 @ 22:53:48
URL: http://angelicasteneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0