Nu ar jag inte skrivit på några dagar...

Vad har hänt sen jag skrev sist?
  • Draft, jag vann emot 3 personer, förlorade emot tre personer. Conflux var slut, körde Chards of alara =(. På söndag blir det draft igen, med Conflux den här gången.
  • En till melodifestival... den sög inte lika mycket som den förra lördagen gjorde, så jag tänker inte kritisera den utan hoppas på att nästa melodifestival kommer suga mer än de andra två gjort tillsammans så jag får något att bita i på kritikfronten... får börja köra "melodifestivalens mamma"-ramsor tror jag... kan ni hjälpa mig komma på några?
  • Ny kurs: Personlighetspsykologi och socialpsykologi! Fy fan va nice med en intressant kurs igen efter forskningsmetodiken! I like! 
  • Tentaresultat: VG på sociologitentan! Självförtroende på topp (=ödmjukheten i botten)
  • Dåliga hårdagar... jag är trött på mitt hår... håret är trött på mig... jag kan se det på det, det bara hänger där och ser tråkigt ut och påminner mig om hur lite inpackningar jag gjort i mitt liv (vaddå, en inpackning om året är väl bra, eller?)... till våren/sommaren ska det bli grejhöjt med håret... Jackson 5 kan slänga sig i väggen: Ni ska få se på volymiös frilla :P Vilken färg? Det får vi se!Må det bli vår nu!
  • Inget mer, för nu ska jag kolla på Simpsons (fy på mig annars)!
  • Ps. Jag är snygg (se ovan)

Kommentarer
Postat av: angelica

haha vilken bild =)! du e ju för rolig du! puss

2009-02-17 @ 20:46:02
URL: http://angelicasteneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0