Tråk-tentan klar! Fett glad!

Nu har jag gjort tråkigaste tentan so far. Forskningsmetodik och statistik, med z-värde, chi-2 och massa tråkiga begrepp bland mycket annat dödligt trist. Jag tro det gick bra (och med det menar jag att jag tror jag fick "G" för högre siktade jag inte i den här kursen, faktiskt), jag tänker i alla fall utgå ifrån det - för det betyder att jag inte behöver pyssla med sånt här förrän nästa kurs inom liknande område.

Igår var jag hos en klasskompis, eller i hennes farmors lgh som hon ska homestage:a och pluggade. Vi satt och räknade i 6 timmar typ. Men det var trevligt att plugga med en kompis så det gjorde inget att det tog så lång tid. Visserligen fick jag plugga på tåget hem och hemma fram till sen natt, men det gav ju resultat (hoppas jag).

Nu är jag fett glad... det känns som ett ton har lyfts ifrån mina axlar! =D

Glad fredag den trettonde! Må era olyckor vara roliga att se tillbaks på om fem år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0