Åh vilket underbart liv!

Så otroligt genomhärligt livet är! Solen skiner och diskmaskinen låter som fågelkvitter! Jag har gått upp denna måndag och tagit en långdusch med ansiktsvård och benrak (så nu är de raka). Fortsatt med att läsa min i nya egendesignade träningskalender om hur man kan lägga upp träning, mat etc för att må bra. Det vet jag redan, men så härligt att sitta och drömma om träningen nu när man inte har hunnit träna på två veckor!

Den underbara dagen idag:

  • kl 13:00 ska jag toppa och färga/slinga håret. På en salong jag inte provat tidigare men hört mycket bra om. Jag återkommer såklart med snygg-bild!
  • kl 18:00 Body Pump i en timme. Har som sagt inte tränat på två veckor, men jag tänker lasta på lika mkt vikter på stången ändå. Jag är laddad! Såååå laddad!
  • Däremellan kan jag välja att göra lite vad jag vill. Det är så sweet att jag inte vet vad jag ska göra - allt känns kul! T.o.m. tvätta känns kul!
Igår var också en underbar dag. Jag och Fredrik gick ut efter frukosten och la oss på en gräsmatta i närheten. Superskönt, avslappnande och ganska så fort svettigt. Vi blev som salta sillar av svetten! Jag har ju fuskat lite och legat i burk, så jag brände mig inte. Men Fredrik fick en nyans av trendigt skär på överkroppen. Rosa är coolt!
   Sen gick vi till Fredriks föräldrar som båda firades för att det var mors dag och för att hans pappa fyllt år, nämner inga siffror men halvvägs 100. Där vara alla syskonen och Sjalle och Amanda (Fredriks äldsta lillebrors sambo och barn). Glass och bär - MASSOR MED BÄR - Gud så gott!
   Jag saknade att vara med mamma igår på morsdag, såklart. Skrev en dikt till henne i det förra blogginlägget. Läs gärna och håll med om att hon är bästa morsan evvah!

Nu ska jag ta å nysa lite! Hej då!

Kommentarer
Postat av: angelica

hej gummsi! vad härligt att livet är underbart, så d ska vara =)! du e bäst min fisstina!! var har du köpt den där träningsdagboken =)? puss puss

2009-06-01 @ 10:05:46
URL: http://angelicasteneskog.blogg.se/
Postat av: angelica

och du, prosit ;)!

2009-06-01 @ 10:06:49
URL: http://angelicasteneskog.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack! =D Love u!

2009-06-01 @ 10:26:33
URL: http://miamant.blogg.se/
Postat av: Trollmor

Åååå va jag önskar jag var en lycklig, dykande sköldpadda. Så söööt! Hm, det var bra länge sen det var intressant med att raka benen.....för att inte tala om att det är övertid på att fixa håret. Ja,ja, vad är en bal på slottet.......Sockerkaksplät

tar är inte dumt det heller :)

2009-06-01 @ 23:17:05
Postat av: Mia

Nej sockerkaksplättar lät onekligen gott. Här åt vi fruktsallad i går och kollade på Shrek.

2009-06-02 @ 10:29:40
URL: http://miamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0