Ångest

Idag har jag inte haft den bästa dagen i mitt liv. Har haft sådan ångest för tentan imorgon att jag inte kunnat plugga ordentligt. Ångestattacken vill komma men jag tvingar tillbaks den. Efter tentan (när jag kommit hem) kan det få komma hur många attacker det vill. Men jag nästa aldrig ångestattacker längre så det är nog lugnt.


Jag vet inte om jag kan det här... 20 teoretiker, varav 3 viktiga och 3 mellanviktiga... De 6 som är mer eller mindre viktiga blandar jag iho hela tiden. Allas teorier påminner om avrandra på olika sätt så det är svårt att hålla isär... Detta var ena boken. Andra boken har jga koll på... behöver bara överskådligt titta på en handfull begrepp för att kontrollera att de fortfarande sitter. Tredje boken har jag några sidor kvar att skrivftligen sammanfatta klart i. Sedan ska jag träna på det, men jag tror inte det är några jätteproblem. Det är den första boken som är svårast.

Tentan är på eftermiddagen halv tre imorgon. Jag hoppas innerligen jag kommer kunna somna ordentligt och sova hela natten fram till 7. Då ska jag gå upp för att åka till skolan och sitta där och plugga fram till lunch då jag ska luncha med en lika nervös klasskompis. Jag hatar att känna att jag inte har allt under kontroll, men min hjärna tycks vara pressad till mos idag och att sitta uppe å nöta mer hjälper nog inte. Så lite Lapidus Aldrig fucka upp för att tänka på annat och somna (jag somnar alltid genom att läsa).

Kommentarer
Postat av: Neurotic Kitten

Lycka till på tentan!



2009-05-28 @ 23:11:28
URL: http://neurotic-kitten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0