En bra dag!

I hamnen med en cider och sedan en till och sedan ännu en! =)

Solen har skinit som fan idag! Allt har varit jättevarmt och då blir jag glad!

Vi har varit på barndop. Angelica och Jimmy har döpt sin lilla Ofelia. Hon verkade ha hyfsat kul tills prästen dränkte in hennes fejja med det välsignade vattnet. Fy de var blött å kallt! Dopet var jättevackert och jag fick kämpa för att inte gråta.

Senare på dagen tog jag Fredrik och Dabel lite sommaröl (cider till mig) nere i hamnen. Jag blev lullig på 3 Xider. Pinsamt ju. När vi kom hem somnade jag och nu har jag superont i huvudet. Andra gången på ett halvår som jag dricker alkohol... har uppenbarligen ingen vana!

Fick tyvärr ingen bra bild ifrån dopet.  Men Angelica lägger säkert ut bilder från dopet på sin hemsida: http://angelicasteneskog.blogg.se/

Slutligen är jag så glad att tentan gick bra, jag blir nog i alla fall godkänd. Har släppt stressen helt nu och känner mig som mitt vanliga jag igen (var helt overloaded i huvudet igår, vilket borde märkas ifrån gårdagens blogginlägg)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0