Mamma!



















Det bästa med min mamma

är hennes varma leende!
När hon ler värms tillvaron upp,
för så är det när goda underbara människor som hon ler!

Eller nej, det bästa med min mamma
är hennes humor!
Man kan inte sluta skratta
åt hennes överknäppa påfund.

Hm, näe, det bästa med min mamma
är att hon är så vacker!
När jag blir i hennes ålder
vill jag se ut som henne
och ha sådana vackra utstrålande ögon som hon har.

Alltså, det finns för mycket bra med min mamma
för att kunna välja det bästa.
Men det bästa måste ändå vara
den ovillkorliga ändlösa kärlek hon bär med sig
för i den finns allt det som är bra!

Älskar dig mamma!

Kommentarer
Postat av: Trollmor

Tack för dom vackra orden, min unge! Jag är miljonär

så länge du finns i mitt liv. Är stolt att få vara din mamma varje sekund av varje minut av varje dag.

Älskar dej med!

2009-05-31 @ 23:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0