Nu är jag styrketräningsinstruktör!

Idag, på min födelsedag, klarade jag tentan och är nu styrketräningsinstruktör! Jag har inte haft en ledig minut sen i september och ser nu fram emot att "bara" jobba 75 % och plugga heltid. Jag kommer få helger och lediga fredagar i regel. Imorgon har jag mina första riktiga intruktioner. Det ska bli askul! Lite pirrigt också förstås. Men jag måste säga att jag inte var säker på att klara detta. Jag var lite rädd för att gå in i väggen under denna tid. (egentligen undrar jag om det inte har varit nära några gånger) Men fan vad jag har gjort det här bra! Jag är bäst och rockar och äger och allt det där! Nu får jag vara stolt och ego-inriktad. Jag kan vara ödmjuk imorgon igen! I MADE IT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Du äger syrran!!



Grattis grattis grattis till både 25 år och till att du klarade provet! DU är bäst!



Puss och Kram

2009-10-25 @ 20:41:42
Postat av: Trollmor

Klart du fixade det!! Grattis igen. Å igen...

Måndagskramis på dej.

2009-10-26 @ 13:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0