Fan va skönt det var!

Nyss hemkommen från gymmet. Det blev en timme crosstrainer på rätt okej puls. Lyssnade på schysst musik och kollade på Ellen Show på gymmets TV. Imorgon kommer Lady Gaga till programmet. Då ska jag titta. Hon är... konstig. Jag undrar om hon pra-pra-pra-pratar lika konstigt som hon sjunger? Är fortfarande iklädd träningskläderna. Nu svettiga dock. Har hunnit stoppa i mig yoghurt med All-Bran och tinade hallon. MUMS! Nu dusch. Sen torr. Fy fan va skönt att va igång igen! Ingen mer förkylning tack!

Kommentarer
Postat av: angelica

åh vad härligt d låter, jag ska banne mig oxå komma igång nu!!!! Tack för omtanken i mitt inlägg om Betty, är så jobbigt, bland de jobbigaste jag gjort i mitt, många tårar blire men jag vet ju att hon har det kalasbra iaf! tack för ditt stöd! du e bäst! pussss

2009-09-21 @ 17:46:19
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/
Postat av: Gurra72

Skall ju jobba... Missar Lady Gaga :( Buahhhhh.



Skall också börja träna igen.. nån dag.

2009-09-22 @ 06:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0