Ledighet blir aldrig som man tänkt sig!


Sömnlöshet
Natten som var såg jag fram emot att få sova ut så jag sovit i snitt 4 timmar varje natt en period nu. Denna dag är min första lediga dag på länge och jag hade planerat att plugga och träna idag. Men inte kunde jag sova inte! Det pågår så mycket nytt i mitt liv nu att hjärnan inte tillåter sig själv att stänga av en stund. Jag håller på att lära mig jobbet på Balanze och det innebär både korvstopning samt nervositet för att göra dåligt ifrån sig inför kollegor och kunder. Jag tror att jag kommer kunna sova bättre när jobbet blivit rutin. Inatt har jag sovit 2 timmar och idag har jag inte orkat göra någonting mer än att titta på lägeheten (se tidigare inlägg). Nu är jag jättetrött och undrar om jag kommer kunna sova om jag lägger mig denna tid (19:06). Jag gör ett försök... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0