Ny lägenhet?


Dags för flytt?
Idag har jag varit och kollat på en lägenhet. Fredrik såg den igår när jag jobbade och tyckte att jag skulle ta mig en titt. Från bilderna såg det lite skabbigt och gammalt ut, men i verkligheten var det stort, ljust och rymligt. Det var rent och helt, men i allra högsta grad gammalmodigt. Som nyast såg jag tidigt 90-tal i inredningen. Kyl, frys och spis verkade dock nya. Om vi köper denna lägenhet så kommer vi ta lite extra på lånet för att sätta våran stil på det och få bort det gamla. Men nog om det som behöves åtgärdas... Det fantastiska med lägenheten var hur rymlig den var och vilken fantastisk stämning som vilade över den. Det kändes som att komma hem. Jagblev helt förälskad i planlösningen och jag tror att det kan va precis rätt lägenhet för mig och Fredrik. Våran stil för att uttrycka det enkelt! =)

Kommentarer
Postat av: Trollmor

Åhhh, va kul! Hoppas det blir nåt av detta. Håller tummarna!

2009-09-17 @ 23:11:05
Postat av: angelica

Åh hoppas på denna lgh då =)! Blir nyfiken!!! pussssss

2009-09-18 @ 09:27:03
URL: http://remembertoliveyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0