Nu sänker jag farten och landar!








Går från ena sidan katedern till den andra!
Idag uträttade jag det sista plugget för denna omgång. Det dröjer en hel termin innan jag sätter mig i skolbänken igen. Istället tar jag plats på andra sidan av klassrummet och jobbar en termin som lärare. Jag har fått anställning som psykologilärare vårterminen 2011 på en gymnasieskola i Strängnäs. Jag har jobbat ett par veckor redan och tycker det är skitkul!

Tack och adjö stress!
Att sluta plugga innebär att när jag går hem från jobben är jag ledig. Jag har kvar mitt jobb som SI, så sammanlagt med lärarjobbet kommer jag arbeta 90 % denna termin och plugga NOLL! Rena semestern jämfört med vad jag är van med! Varje helg är jag ledig! Stressen, som i stort sett tagit det bästa av mig (eller tagit ALLT av mig), ska läggas åt sidan. Hårt sitter stressen, men redan idag (sista pluggdagen) känns det lite bättre!

Färdig i sommar!
Men jag är inte helt klar med studierna. Jag har en 7,5 hp kurs kvar (motsvarande 5 veckors heltidsstudier) som jag hoppas ha möjlighet att läsa i sommar. Då är jag färdig beteendevetare och det ska firas ordentligt!


Kommentarer
Postat av: Frisörutbildningar i Luleå

Hittade er via Google. Kommer fortsätta läsa. 5g9 Det kan vara på sin plats att säga att ingenting här egentligen behöver skrivas, eftersom ingenting här egentligen sägs.

Postat av: Roliga Sevärdheter

Försöker själv lägga av med spriten. Inte helt lätt kan jag meddela. ufj Den här uppsatsen är förmodligen en mall för all tidigare litteraturvetenskaplig forskning.

2011-01-25 @ 22:43:32
URL: http://paris-guide.r76.se
Postat av: Seriösa frisörutbildningar

Blir så inspirerad när jag läser den här bloggen. xvo Jag tror på det.

2011-01-29 @ 17:49:10
URL: http://www.frisorutbildningar.com/
Postat av: I Göteborg & Malmö

Vad skulle du säga är det mest onyttiga i en normal måltid nuförtiden? Det vita brödet? Jag tycker det i alla fall.

2011-02-07 @ 21:33:35
URL: http://www.frisorutbildningar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0